Wij streven naar 100% klanttevredenheid. We horen het daarom graag van je als een product of order niet aan jouw verwachtingen voldoet of als je tips hebt om onze dienstverlening te verbeteren.

Heb je een klacht over je bestelling?
Meld je klacht via onze website. Op de pagina Bestellingen klik je op de desbetreffende order. Er verschijnt dan een optiemenu waarbij je de klacht kan melden. Wij hebben dan alle benodigde informatie om het voor jou op te lossen.

Jouw klacht heeft prioriteit: de medewerkers van onze klantenservice doen hun uiterste best om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Ze nemen binnen 24 uur contact met je op.

Heb je een vraag of suggestie?

Twijfel niet en laat het ons weten. Je bereikt de klantenservice van maandag tot en met donderdag van 8.00 - 20.00 uur en op vrijdag van 8.00 - 18.00 uur op telefoonnummer +31 88 - 022 32 00. Of stuur een e-mail naar klantenservice@probo.nl.

Heeft u het antwoord gevonden?