Nadat wij jouw order hebben afgerond, dragen wij deze over aan Onbezorgd of onze logistieke partner. Hiervoor sturen we je een e-mail met de bevestiging dat de order klaar is en we deze overdragen aan een vervoerder.

  • Heb je voor DHL of een andere vervoerder gekozen? Dan ontvang je -meestal direct- van Paazl een mail met een track & trace code. 
  • Ga je voor Onbezorgd? Dan krijg je van RoutiGO een mail met een track & trace code. Deze krijg je 's ochtends tussen 6:00 en 10:00 uur, op het moment dat de bezorger vertrekt.

In sommige gevallen komt het voor dat jouw bestelling pas ‘s avonds óf de volgende werkdag te traceren is. Dit is afhankelijk van wanneer de logistieke partner de zending in behandeling heeft genomen.

Heb je wel een track & trace code ontvangen, maar de zending nog niet gevonden? Neem voor bestellingen via Onbezorgd contact op met Sales & Service. Je kunt ook direct contact opnemen met onze logistieke partners om de status op te vragen. Houd het pakketnummer bij de hand.

DHL track & trace
Telefoon: 0900-2222120 (1 euro per gesprek)

Transmission track & trace
Telefoon: 0594-509560

PostNL track & trace
Klantenservice van PostNL

UPS track & trace
Telefoon: 0900-2255877

Heeft u het antwoord gevonden?