Wat vervelend dat je problemen ondervindt met het inloggen op onze nieuwe omgeving. Met onderstaande stappen willen we je graag verder helpen.

Stap 1. Heeft jouw collega het wachtwoord gewijzigd?

Soms maken jullie gebruik van een gedeeld account. Heeft jouw collega misschien je wachtwoord al aangepast? Vraag hem/haar naar het wachtwoord.
Het is veiliger als iedereen zijn eigen account heeft. Maak via Instellingen > Accounts een account aan voor iedere collega.

Stap 2. Op de computer van collega werkt het wel!

Het kan zijn dat je collega het wachtwoord heeft gewijzigd dat je alsnog het verkeerde wachtwoord hebt, opgeslagen in je browser.

 Probeer daarom je e-mailadres en wachtwoord echt zelf in te typen.
Eventueel kun je proberen in een Privé of Incognito venster in te loggen.

  • Voor Chrome en Firefox kun je dit doen door rechts in je browser scherm op de bolletjes / streepjes te drukken en vervolgens Nieuw Incognito of Nieuw Privé venster te kiezen. 
  • In Safari ga je naar Archief > Nieuw Privé venster

Het is veiliger als iedereen zijn eigen account heeft. Maak via Instellingen > Accounts een account aan voor iedere collega.

Stap 3. Heb je het wachtwoord succesvol gewijzigd maar kun je niet inloggen?

Misschien maak je gebruik van de browser-functionaliteit om je gegevens op te slaan. Het kan zijn dat je browser nog niet alles heeft bijgewerkt. Probeer daarom je e-mailadres en wachtwoord echt zelf in te typen.
Eventueel kun je proberen in een Privé of Incognito venster in te loggen.

  • Voor Chrome en Firefox kun je dit doen door rechts in je browser scherm op de bolletjes / streepjes te drukken en vervolgens Nieuw Incognito of Nieuw Privé venster te kiezen. 
  • In Safari ga je naar Archief > Nieuw Privé venster

Stap 4. Pagina hard verversen

Onze site maakt gebruik van cookies. Het kan zijn dat er te veel cookies zijn of dat er nog oude bestanden van onze vorige omgeving zijn opgeslagen in jouw browser.

Gebruik voor Windows de toetsencombinatie: CTRL + F5
Gebruik voor Apple de toetsencombinatie: COMMAND+ SHIFT + R ( voor Safari Ontwikkel -> Leeg caches)

Stap 5.  Leeg de cookies

Leeg de cookies van je browser.  Deze stap geeft de minsten problemen met andere sites.

  • Druk voor Chrome en Firefox op F12.
    Voor kun je in andere browsers ook rechtermuis knop gebruiken en inspecteer een element
  • Kies vervolgens het tabblad application in Chrome of opslag in Firefox.
  • Kies het juiste domein naam onder het kopje cookies.
  • Selecteer alle cookies en gooi ze weg.

Stap 6. Vraag een nieuwe wachtwoord aan.

Vraag een nieuwe wachtwoord aan voor jouw account. Als er een account is gekoppeld is aan jouw email dan krijg je een linkje van ons om een nieuw wachtwoord in te stellen. 

Stap 7. Vraag om hulp.

We willen je graag verder helpen. Je kunt daarom altijd met ons chatten of bellen.

Heeft u het antwoord gevonden?