Wat vervelend dat inloggen op onze vernieuwde website niet lukt. Met onderstaande mogelijkheden willen we je graag verder helpen.

1. Heeft jouw collega het wachtwoord gewijzigd?

Maken jullie gebruik van een gedeeld account? Heeft jouw collega misschien het wachtwoord al aangepast? Vraag hem/haar naar het wachtwoord.


Het is veiliger als iedereen zijn eigen account heeft. Maak via Instellingen > Accounts een account aan voor iedere collega.

2. Op de computer van collega werkt het wel!

Als je collega het wachtwoord veranderde, kan het gebeuren dat jij het verkeerde wachtwoord hebt opgeslagen in je browser. Typ je e-mailadres en wachtwoord helemaal opnieuw in.

Eventueel kun je proberen in te loggen in een privé- of incognitovenster.

  • Klik in Chrome en Firefox rechtsboven in je browserscherm op de bolletjes of streepjes en kies vervolgens 'Nieuw incognitovenster' of 'Nieuw privévenster'. 
  • In Safari ga je naar 'Archief'. Kies daar voor 'Nieuw privévenster'.

Het is veiliger als iedereen zijn eigen account heeft. Maak via Instellingen > Accounts een account aan voor iedere collega.

3. Heb je het wachtwoord succesvol gewijzigd maar kun je niet inloggen?

Misschien maak je gebruik van de browser-functionaliteit om je gegevens op te slaan. Het kan zijn dat je browser nog niet alles heeft bijgewerkt. Typ je e-mailadres en wachtwoord helemaal opnieuw in.

Eventueel kun je proberen in te loggen in een privé- of incognitovenster.

  • Klik in Chrome en Firefox rechtsboven in je browserscherm op de bolletjes of streepjes en kies vervolgens 'Nieuw incognitovenster' of 'Nieuw privévenster'. 
  • In Safari ga je naar 'Archief'. Kies daar voor 'Nieuw privévenster'.

4. Pagina hard verversen

Onze site maakt gebruik van cookies. Misschien zijn er te veel cookies opgeslagen of zijn er oude bestanden van onze vorige omgeving opgeslagen in jouw browser.

  • Gebruik voor Windows de toetsencombinatie: CTRL + F5 
  • Gebruik voor Apple de toetsencombinatie: COMMAND+ SHIFT + R (voor Safari Ontwikkel -> Leeg caches)

5.  Leeg de cookies

Leeg de cookies van je browser.  Deze stap geeft weinig problemen met andere sites.

  • Druk voor Chrome en Firefox op F12
    Je kunt in andere browsers ook de rechtermuisknop gebruiken en voor 'inspecteren' kiezen
  • Kies vervolgens het tabblad 'Application' in Chrome of 'Opslag' in Firefox.
  • Kies het juiste domeinnaam onder het kopje 'Cookies'.
  • Selecteer alle cookies en gooi ze weg.

6. Vraag een nieuwe wachtwoord aan.

Vraag een nieuwe wachtwoord aan voor jouw account. Als er een account is gekoppeld is aan jouw e-mailadres dan krijg je een linkje van ons om een nieuw wachtwoord in te stellen. 

7. Vraag om hulp.

Werken bovenstaande oplossingen niet? We willen je graag verder helpen. Je kunt daarom altijd met ons chatten of bellen.

Heeft u het antwoord gevonden?