Nadat wij jouw order hebben afgerond, dragen wij deze over aan onze logistieke partner DHL of Transmission. Zodra zij de verzending in behandeling hebben genomen, krijg je van ons een e-mail. In deze mail staat een track & trace code en een link naar de track & trace pagina van deze logistieke partner. Dankzij deze code is het mogelijk om de bestelling actief te volgen.

In sommige gevallen komt het voor dat jouw bestelling pas ‘s avonds óf de volgende werkdag te traceren is. Dit is afhankelijk van wanneer de logistieke partner de zending in behandeling heeft genomen. 

Is jouw bestelling 48 uur na plaatsing nog steeds niet te volgen en heb je deze ook nog niet ontvangen? Neem dan contact op met ons Service & Sales team.

Direct contact met logistiek partners

Track & trace code ontvangen, maar zending nog niet gevonden? Je kunt ook direct contact opnemen met onze logistieke partners om de status op te vragen. 

Hieronder staan de links om direct naar de track & trace pagina´s van deze partners te gaan, inclusief de contactgegevens. Houd wel het pakketnummer bij de hand.

DHL: track & trace  
Telefoon: 0900-2222120 (1 euro per gesprek).

Transmission: track & trace
Telefoon: 0594-509560

Heb je een andere vervoerder ingeschakeld? Bekijk dan de volgende contactgegevens:

PostNL: track & trace
Klantenservice van PostNL

UPS: track & trace
Telefoon: 0900-2255877

Uitzondering: bij verzendingen per koerier ontvang je geen track & trace code.

Heeft u het antwoord gevonden?